Tässä 3 ratkaisevaa syytä, miksi Kian suosio vain kasvaa - "Kokkolassakin ylletään automerkkien TOP3:een lähiaikoina"

Kiat Kokkolassa - MB-Mobilen toimitusjohtaja André Snellman kehuu Kian malliston nykyaikaisuutta.
Kiat Kokkolassa - MB-Mobilen toimitusjohtaja André Snellman kehuu Kian malliston nykyaikaisuutta. Kuva:

MAINOS

Kian menestyskulku eri automallien myynnin osalta jatkuu. Koko Suomessa viime vuonna merkin myynti kasvoi 14,6 prosenttia.

- Kokkolassa markkinaosuus uusista henkilöautoista kasvoi jo 7,78

prosenttiin. Ruotsissa eri merkkien TOP3 -listauksen Kia on yltänyt jo

useampana vuotena. Suomessakin kärkikolmikkoon pääsemme piakkoin,MB-Mobilen toimitusjohtajaAndré Snellman sanoo,

- Koko Suomessakin päättynyt vuosi oli Kialle historiallisen hyvä.

Saavutuksemme arvoa korostaa se, että samaan aikaan henkilöautojen

ensirekisteröinnit kääntyivät Suomessa laskuun. Tämä on osoitus siitä,

että strategiamme toimii ja uudet tuotteet kiinnostavat suomalaisia

kuluttajia, sanoo Kia Brand Director Rami Kittilä.

Kokkolan seudulla Kian myynnin asiantuntija MB-Mobilen toimitusjohtaja André Snellman sanoo nopeasti kolme ratkaisevaa syytä merkin menestymiseen:

1)Moderni mallisto - Kia on tuonut ja tuo markkinoille todella ajassa olevia automalleja kuluttajien tarpeeseen, ja kilpailukykyiseen hintaan.

2)Nykyteknologia - Kian malliston teknologia on ollut aina huippuluokkaa. Merkki on satsannut hybridi- ja yleensäkin sähköteknologiaan paljon. Merkiltä on tulossa useita erilaisiin käyttötarpeisiin sopivia hybridi- ja sähkömalleja lähiaikoina.

3)Takuu ja laatu - Kia lupaa seitsemän vuoden tai 150000 kilometrin takuun uusiin autoihin. Tämäkin "lupaus" merkiltä vaikuttaa monien ostopäätöksiin.

Snellmanin mukaan laadusta hyvin konkreettinen osoitus on Kian näkyminen takseissa.

- Kokkolaan hankittiin meiltä yksi Kia taksiksi. Pietarsaaressa Kia-takseja on jatkuvassa ajossa viisi.

Kia esitteli viima vuonna Suomessa täysin uudet XCeed- ja

ProCeed-mallit, jotka on otettu markkinoilla hyvin vastaan.  Kia tuo alkuvuodesta markkinoille täysin uudet XCeedin ja Ceedin farmarimallien ladattavat hybridiversiot sekä Ceedin ja Sportagen kevythybridit.

Juuri Ceed-perheestä Snellman uskoo alkavan vuoden myyntimenestystä.

- Ceed-mallistosta on saatavissa laajasti niin eri kokoisia kuin erilaisilla moottorivaihtoehdoilla olevia malleja.

Kia jatkaa mallistonsa sähköistämistä Suomessa vuonna 2020. Täysin uusi

e-Niro-täyssähköauto ja uudistunut Niron hybridimallisto puolestaan

vahvistivat Kian asemaa sähköisten mallien edelläkävijänä.

- Vuonna 2020 tapahtuu sähköistymisen läpimurto Suomessa. Suomi on jo

nyt Euroopan toiseksi sähköistynein automarkkina. Jo yli puolet

suomalaisista uuden auton ostajista harkitsee hybridin, ladattavan

hybridin tai sähköauton hankintaa*. Varsinkin ladattavien hybridiautojen

kysynnässä tulemme näkemään ensi vuonna kasvupiikin, sanoo Kia Brand

Director Rami Kittilä.

 

- Pystymme tarjoamaan Ceedin ladattavien hybridimallien myötä erittäin

laajan ja kilpailukykyisen malliston suomalaisille autoilijoille myös

yritysautomarkkinoilla. Kia on sähköistyvien autojen markkinoilla yksi

edelläkävijöistä. Moderni mallistomme asemoi Kian markkinoiden

kiinnostavimmaksi ja halutuimmaksi automerkiksi, Kittilä sanoo.

Kian hybridi- ja sähköautomalleista laajemmin >>>